dissabte, 5 d’agost del 2017

EYNE - CAMBRE d'AZE

Data.-   3  agost  2.017
      Preciós itinerari amb exigent pujada en la que superem un desnivell acumulat de 1.100 metres, que ens situa a la "Guapi" aresta final que mena al cim :  LA RUTA }  Sortim de l'aparcament, entrant a la pista d'esquí que tenim enfront, tot marxant per ella amb tendència a l'esquerra per entroncar el circuït Bike Park fins a la part alta, on sortim a una pista de terra. Aquí prenem la fondalada de Fontfreda. Passem el Plateau du Maison (Restes de barraca). I continuem amunt fins situar-nos a la cota 2.500. El anomenat Cim del Ras, fàcil de coneixa per 2 Grans Fites. Seguim pujant per coronar primer el Cim Occidental de Cambre d'Aze, 2.711 metres.
  Passem un petit coll. i emprenem el darrer tram que mena al Cambre d'Aze Oriental, 2.750 metres presidit per una Gran Creu.--- El retorn el fem reculant fins el Cim del Ras. Per baixar de recta a cercar la pista d'esquí de Rhodos. Més avall entrem a la pista Paul Ribert, que ens deixa a una altra pista horitzontal la Promenad en Foret. La qual seguin-la a l'esquerra ens retorna al punt del que hem sortit  =   5  hores amb aturades incloses.
  Com arribar-hi ==  Monistrol,. Túnel del Cadí ( 11'64 € ),. Puigcerdà,. Bourg-Madame,. Saillagouse,. Eyne ( Seguir els indicadors Espace Cambre d'Aze ) Els quals ens portent al punt on deixem el cotxe.--  1 h. 50 minuts  -  129 Kms.