dimecres, 12 de juny del 2013

ENASTADA del SERRAT del SOLER - Vallès Oriental -

D a t a .--   9  de  juny  de  2.013

Caminada circular amb sortida i arribada des de un lloc tan emblemàtic com es Sant Miquel del Fai. I que lògicament en fem el conseqüent compliment fen-ti una visita abans no es carregui de molta gent.
      Horari :  De  10  del matí a  6'30  de la tarde  -  Preu = 8'-€, / 6'-€  Si es paga amb visa rac master.
      Polit el tràmit, comencem la ruta ->  Deixem l'entrada al complecsa, per cercar el GR, que uns metres més endavant creua al riu a gual. El camí s'enfila en direcció a la Senyera que oneja per sobre de l'entrada.  20 minuts- Som a l'alçada de la Senyera, vista esplèndida de St. Miquel. Ens enfilem una mica més, per desprès planejar sobre la Vall del Tenas. 35 minuts- Torrent del Gat que creuem. El sender revolta obrint la visió cap a la Plana del Vallès, quedant per sota, el poble de Riells. 1 h. 20 minuts- Casalot de L'Ollar. Final del GR. Prenem el camí que surt del darrera de la casa, i que pronta fa un gir de 180º. I torna a girar a l'inrreves ( Fa una S ). Aquí prenem un petit corriol que s'enfila a ma esquerra. Supera un mur de roca per una escletxa, i desemboca a una pista que seguim a l'esquerra, guanyant alçada progresivament. Quan comença a planejar, 1 h. 40 minuts- Prenem una bifurcació a l'esquerra. La pista baixa un xic i ens dona visió de la casa de l'Onzó. Gran Pi, deixem la casa a l'esquerra, i continuem per la pista que va fent una amplia corba. Soler del Bertí, passem davant la casa que ens queda a la dreta. Continuem pista enllà, rebutgem un ramal que surt cap a la dreta, per seguir recta i amb clara baixada. La pista davalla de manera constant, fins arribar a la Cascada de La Roca Gironella. Passada aquesta, i uns metres més endavant, el camí s'entronca amb la "carretera". La prenem a l'esquerra, i amb cosa de  15  minuts arribem novament a Sant Miquel del Fai..  _ 9 quilòmetres  /  2 h. 30 minuts des contades les aturades.