diumenge, 14 d’octubre del 2018

CERCLE del BUFALVENT

Divendres, 12 0ctubre 2018
   Esbargidora ruta circular que ens porta a circumval-lar el cimadal del Bufalvent, prenent com a punt de sortida el Polig.de El Bufalvent (Manresa). Partint concreta ment de l'ampli aparcament de la Llar d'Infants Bressolvent, situat al costat de la benzinera del c/Edison.
    Des d'aquí marxem pel c/Narcís Montoriol per creuar la C-55 pel pont que mena a la rotonda, on es troba la Caserna dels Mossos d'Esquadra, tot passant pel darrera de la instal.lació, per atanya un túnel. Passem per sota la C-55, i anirem seguint les marques del Camí de St. Jaume en direcció a Montserrat. Fins fets, 6 Km. Trobar en una cruïlla la connexió amb el GR-151 (Camí de La Seu). Que enfilant-se cap el Serrat del Meneló, ens retornara a Manresa. Marxem doncs pel cordal del serrat, deixant el Parc Ambiental a la nostre dreta. En un petit collet abandonem el GR, que continua per la basant del riu, per pujar a la dreta pel camí dels Còdols que ens porta a La Pedrera. Superada..... Coronem el Coll de Mal Balç, entrant en el Parc del Secà que ens deixa al c/ Pau Miranda del Polig.Bufalvent, tirem un xic a l'esquerra per enllaçar amb els carrers,,, Miquel Servet,. Ramon Ferran,. i c/ Edison en el que tenim el cotxe.... Hem recorregut  10 Km. .