dijous, 13 de novembre del 2014

SERRAT, BALANDRAU, COMA de VACA, SERRAT

Diumenge,  2  de  novembre  2.014
      "" Durilla "", i llarga ruta circular. ( 8 hores ),. Que ens repta a superar qüasi-be 1.400 metres de desnivell, per un itinerari de  PUJADA practicament inèdit.
   Com anar al lloc de sortida:  Monistrol, Manresa, Vic, Ripoll, Ribes de Freser,..Ctra.cap a Queralbs. Cruïlla central de Daió ( Alberg de La Farga ),  Fustanya,  Serrat,  = 115 Km / 1h.30minuts.
    La  Ruta .--   Aparcat el cotxe a la plaça del poble ( Serrat ). Prenem el carrer del Calvari. Deixada la darrera casa, i a peu de camí trobem una pintada que diu Balandrau, i uns metres més enllà la primera de unes marques grogues que cal anar cercant, i que ens conduirant fins el Balandrau. Previ pas pel Atalaiador, Roques Blanques, i el Coll de la Regalissia.  4 h. 45 minuts.
   La tornada la fem baixant cap el Coll de Tres Pics, i encarar la bassant de Coma de Vaca ( Refugi ). Ja en la Vall, seguim el camí de les Gorges del Freser. Riu que creuem per el pont de la Molsor. Seguim els curs de l'aigua, i passada una zona d'avalleners, trobem un retol d'itinerannia, que ens indica el camí per el que tornem a el poble de Serrat.  3 h. 30 minuts ---Total unes  8h. 15 minuts.
  FOTOS .--  Columna de l'esquerra, cercar per ordre alfabétic amb el nom . SERRAT-BALANDRAU