divendres, 16 d’octubre del 2015

CIRCULAR, RÀPELS de la FONT-SECA

Dilluns,  12  d'octubre  2.015
   Entretinguda matinal en la que fem us dels "Trastos" de rappelar, per baixar el torrent equipat de la Font-Seca, ó també dit de Sta.Caterina.
   LA RUTA .-- Situats a Collbató, iniciem la marxa enfilant el Camí de la Vinya Nova. Arribant a la cruïlla del Casalot, trenquem a la dreta per emprendre el Camí Vell de Collbató al Monestir. Conegut popular-ment com Camí de les Bateries, el qual guanya alçada pel Serrat de La Guàrdia, tot passant per llocs com: La Cova de les Bagasses, La Taca Blanca - dita també,,,El Llençol, El Mirador dels Atrapats, La Roca Llisa, La Roca dels Polls,, i els girs de Les Voltes, on entrem en la part de Costa Dreta. Ubicats en el Serrat dels Penitents, i superat uns  400 metres de desnivell, ens plantem en el punt on iniciem la baixada del engorjat.
     El Torrent de la Font-Seca, es un descens vestit amb cordes ficses i enclatjes, que ens permet muntar els diferents rappels que ens caldrà realitzar. I que respectant les normes de seguretat, esdevé una divertida davallada que finalitza a l'area d'esplai de l'Ermita de la Salut. Lloc ideal per refrescar la gola amb una merescuda cervesa.  Apaivagada la sed guardem els estris i les cordes, per entomar el arranjat camí que hem uns cinc minuts ens retorna al poble de Collbató. On donem per finalitzat aquest aventurer matí.
  NOTA .-- Es necessari dur material adequat per rappelar, i una corda de  60  metres,  ó  dos de  30  metres.   ----  FOTOS -  Columna de l'esquerra, cercar el títol:  RÀPELS T.FONT-SECA.